TBM zmienia opakowania i skład kukurydzianych chrupek deserowych. Na półkach sklepowych pojawiły się Tygryski o smaku czekoladowym, bananowym, owocowym, toffi i truskawkowym w nowej szacie graficznej. Trwa również wielka akcja promocyjna – specjalne karty kolekcjonerskie zostały dołączone aż do półtora miliona opakowań.
Do półtora miliona paczek chrupek Tygrysków deserowych dołączone są specjalne karty do kolekcjonowania. Tygrysek – brand hero marki – występuje na nich w trzech odsłonach jako kucharz, naukowiec oraz magik. Na odwrocie kart umieszczone są specjalne przepisy, eksperymenty oraz sztuczki magiczne, które dziecko może wykonać z pomocą rodzica. W każdej paczce znajduje się jedna karta, a łącznie można zebrać ich aż piętnaście. Dzieci będą mogły umieścić zgromadzone karty w specjalnym albumie z dodatkowymi zabawami i łamigłówkami. Tygryski z kolekcjonerskimi kartami są dostępne w sklepach w całej Polsce.
Trwa również kampania reklamowa marki. Obejmuje telewizję, prasę, materiały POS, Internet, działania PR oraz promocje w sklepach.
Spot można zobaczyć również w telewizji:
https://www.youtube.com/watch?v=-CjBUsF2uWU
Tygryski to marka przekąsek dla dzieci należąca do polskiej firmy rodzinnej TBM, która na rynku funkcjonuje od 1992 roku. TBM wprowadził na rynek bezglutenowe chrupki deserowe w nowych opakowaniach barwione owocami i warzywami. W sklepach można znaleźć Tygryski deserowe aż w pięciu smakach – truskawkowym, bananowym, czekoladowym, owocowym oraz toffi. W szerokiej ofercie marki znajdują się także chrupki i pałeczki kukurydziane oraz chrupki i pałeczki z dodatkiem kaszy jaglanej.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/poltora-miliona-kolekcjonerskich-kart-w-paczkach-tygryskow-deserowych-barwionych-owocami-i-warzywami